niedziela, 4 października 2009

IDZIE JESIEŃ...




















Witajcie:)
ostatnie dni spędziłam bardzo pracowicie. Nadchodzące wielkimi krokami jesienne dni zainspirowały mnie do stworzenia kolekcji filcowych broch i broszek:)))
Będzie chłodno, hmmm a może nawet zimno...brrrrrr
Grube swetry i swetrzyska , często w ciemnych kolorach wcale nie nastrajają nas optymistycznie, ale...
Wystarczy kolorowa brocha i już jest weselej...
Gorąco polecam!
Broszki dostępne są w Galerii Trendymania oraz w Butiku Rynek 5 w Krapkowicach . Już niedługo pojawią się także w butiku Imagine w Warszawie.

6 komentarzy:

boniusia pisze...

wow ! rewelacyjne te kwiaty a fioletowe... marzenie...

Marzena pisze...

Nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć,że filcowe kwiaciorki są przeurocze.Moim faworytem jest pierwszy

Maluszeq pisze...

WOOOW!!!! Niesamowite dzieła!!! Osobiście nie jestem fanką broszek, ale na tą czarną bym się skusiła :)

enchocolatte pisze...

urzekające! taki cudowny kwiat upiększy każdy jesienny płaszcz!
pozdrawiam,
E.

FilcArt pisze...

Po prostu cudowne!

Anonimowy pisze...

Przepiękne brochy! Marze by zrobić sobie taką. Niestety moje próby filcowania sa jak na razie mizerne :(