sobota, 18 września 2010

SWAPPED...zamianka dokonana:)




Kilka dni temu wspominałam Wam o świetnym przedsięwzięciu, do którego zostałam zaproszona - WE SWAP.
Wystawiłam tam swoją broszkę i już po kilku godzinach pojawiły się propozycje zamiany.
Zdecydowałam, że zamienię swoją broszkę na prześliczne kolczyki BEGONIAS IN MAY autorstwa artystki z Finlandii - JANY TRUPOVNIECE.
Wczoraj okazało się, że zarówno broszka jak i kolczyki dotarły już do nowych właścicielek - poczta międzynarodowa uporała się w trzy dni!!!
Kolczyki są prześliczne - jeszcze ładniejsze niż kiedy zobaczyłam je po raz pierwszy na zdjęciu.
Precyzyjnie i starannie wykonane.
To była bardzo udana zamianka:)
Zamieszczone zdjęcia pokazują : Janę i jej nową broszkę oraz mnie w begoniach:)

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Helmitarha pisze...

You look beautiful!
Thank you for swapping with me! ;)
xo,
Jana

boniusia pisze...

wow no super brocha jak i kolczyki ;)))

Emma pisze...

i broszka i kolczyki podobają mi się bardzo bardzo! super zamianka - dwie uszczęśliwione nowe właścicielki :)

enchocolatte pisze...

oba cudeńka przepiękne. pomyśle nad tym projektem!
:)
E.

Marzena pisze...

Udana zamiana.I brocha i kolczyki cudowne