piątek, 10 września 2010

ZAMIANKI...w WE SWAP


Jakiś czas temu poznałam bardzo sympatyczną dziewczynę - artystkę. Na imię ma Lana i mieszka w Niemczech, w Hamburgu. Spotkałyśmy się w wirtualnym świecie , w jednej z artystycznych galerii.

Lana prowadzi bardzo fajnego bloga, do którego zaprasza artystów i nieartystów:) Ludzi tworzących ciekawe i niepowtarzalne rzeczy.

Było mi bardzo miło kiedy zwróciła się do mnie z propozycją...

A wszystko polega na...zamiankach.

Artysta wystawia ręcznie wykonany przez siebie przedmiot. Opisuje go bardzo dokładnie, zamieszcza zdjęcie, a potem określa co chciałby otrzymać w zamian. Np. ja wystawiłam broszkę i chętnie zamienię ją na broszkę , naszyjnik lub kolczyki.

Chętni mogą do mnie pisać i oferować przedmioty do zamiany. Kiedy już zadecyduję na co zamienię broszkę - następuje zamianka - artyści wysyłają do siebie wzajemnie przedmioty.

Ot ...i tak to działa...

Fajne - prawda?:)

Koniecznie zajrzyjcie na www.we-swap.blogspot.com !

Brak komentarzy: